Domača pisarna
Uporabni kotiček

Domača pisarna

S celostno reorganizacijo pisarniškega prostora boste bolj produktivni, hitreje boste našli pomembne listine, hkrati pa se boste v svojem kotičku počutili dobro. Organizacije domače pisarne se lotimo tako, da najprej podrobno pregledamo vse papirje in predmete. Nato zavržemo vse odvečno in ustrezno shranimo ali označimo pomembne stvari. Je vaša pisarna namenjena delu za službo ali le domačim pisarniškim aktivnostim? Če mešate oboje, je ključno, da ločite in organizirate stvari (npr. dokumenti o nepremičninah, zavarovanjih, gospodinjski računi itd. so ločeni od službenih papirjev).
Nasveti

Organizacija domače pisarne

Več zapisov

Je čas, da svoje prostore naredite organizirane s stilom?

0
    0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram