Spletno trgovino Organizacija s stilom upravlja podjetje Profesionalna organizacija prostorov, Amela Dimnik s.p., v nadaljevanju ponudnik oz. upravitelj. Splošni pogoji spletne trgovine Organizacija s stilom so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.organizacijasstilom.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.organizacijasstilom.si. Upravitelj spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne trgovine kadarkoli. O spremembah splošnih pogojev poslovanja bodo uporabniki obveščeni na spletnih straneh spletne trgovine.
Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine www.organizacijasstilom.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.organizacijasstilom.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Naziv: Profesionalna organizacija prostorov, Amela Dimnik
Sedež: Cesta maršala Tita 22, 4270 Jesenice
Matična številka: 9022864000
Spletna trgovina: www.organizacijasstilom.si/produkti/spletnatrgovina
E-mail: info@organizacijasstilom.si
TRR: SI56 2900 0005 3436 284 (UniCredit Banka Slovenija d.d., BIC: BACXSI22)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku, razen v primeru izdelave izdelka po meri, ki imajo posebej določen rok dobave)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko ste zaključili z izbiranjem vpišete kupon (v kolikor je na voljo), podatke za dostavo in račun (ime, priimek, ime podjetja, e-mail, telefonsko številko in naslov). Potrebno je obkljukati, da se strinjate s pogoji poslovanja, če želite se (če se še niste) prijavite na novičke. Nato izberete način plačila in plačate glede na izbrani način.
1. Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Stripe
2. PayPal: Ko zakljčuite z naročilom boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z elektronskim naslovom in geslom povežete v vaš PayPal račun. V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa. Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. S potrditvijo plačila je postopek zaključen.
3. Plačilo po predračunu: Po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine podjetja Profesionalna organizacija prostorov, Amela Dimnik s.p. SI56 2900 0005 3436 284 odprtega pri Unicredit banka Slovenija. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila oz. predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo. Naročilo po predračunu velja le 3 delovne dni. Tako tudi artikle naročene po predračunu hranimo 3 delovne dni. Po izteku tega roka se smatra, da odstopate od nakupa, zato vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo. V času akcij, posebnih kod za popuste, si pridružujemo pravico, da produkte hranimo 2 dni. Če v tem času ne poravnate zneska, se smatra, da odstopate od nakupa in produkte vrnemo v prodajo.
Pri plačilu po predračunu boste darilni bon prejeli po tem, ko potrdimo, da smo prejeli vaše nakazilo. O tem vas tudi obvestimo.
Obstajata dva načina za unovčitev darilne kartice:
V primeru nejasnosti ali vprašanj sem seveda na voljo na info@organizacijasstilom.si. Če bi želeli drugačne vrednosti me prav tako prosim kontaktirajte ne omenjeni email. Znesek se da prilagoditi vašim željam.
Tudi v primeru težav in vprašanj o darilni kartici vas prosim, da nas kontaktirajte na zgoraj omenjeni naslov in vam z veseljem pomagamo.
Po dostavi naročenih artiklov kupcu pošljemo račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Vse cene so v EUR in ne vsebujejo DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. Odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost - nisem zavezanec za DDV).
V primeru, da je produkt na voljo v prednaročilih, to jasno piše v opisu produkta. To pomeni, da je produkt na poti od proizvajalca v moje skladišče.
Ko zaključite in plačate nakup, ki vsebuje produkte, kjer piše prednaročilo, bomo takoj, ko bo produkt prispel k nam tudi zapakirali in poslali naprej. Če ste poleg tega produkta izbrali še ostale, ki so na voljo takoj, vam pošljemo vse skupaj, ko prispejo tudi manjkajoči produkti. V primeru, da potrebujete produkte, ki so na voljo takoj, mi prosim pišite na info@organizacijasstilom.si
V opisu produkta, ki je na voljo v prednaročilih je poleg napisan tudi predviden datum odpošiljanja. Ker na določene stvari vseeno nimam vpliva (zamude v prevozu, ki jih ne morem predvideti), si dovoljujem, da datum odpošiljanja spremenim na kasnejši datum. Za take nevšečnosti se vnaprej opravičujem in vas prosim za razumevanje.
Če bi imeli kakršno koli vprašanje o prednaročilih me prosim kontaktirajte na zgoraj omenjeni email.
Trudimo se da so izdelki, naročeni v spletni trgovini dobavljeni v najkrajšem možnem času. Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi DPD. Cena dostave znaša 3,90 eur. Pri nakupu nad 90€ vam nudimo brezplačno dostavo.
V primeru, da ste že opravili nakup in plačali produkte, mi pa ugotovimo, da produkta pravzaprav ni več na zalogi, si pridružujemo pravico, da vam produkt eliminiramo iz naročila in vam seveda vrnemo denar na TRR s katerega ste plačali. V primeru, da ste poravnali s kreditno kartico, vas prej kontaktiramo. V obeh primerih dobite potrdilo nakazila nazaj na vaš račun. Za takšne morebitne nevšečnosti se vnaprej opravičujemo.
Če pri posameznem produktu piše, da je PREDNAROČILO (poleg je napisan tudi datum dobave), pomeni, da če naročite ta produkt, bo dostavljen po napisanem datumu. Če boste naročili še kakšen produkt, ki je na zalogi in poleg tega še enega iz prednaročila, bo naročilo v celoti poslano po datumu, ki je naveden pri prednaročilu.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na elektronski naslov podjetja info@organizacijasstilom.si. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži in vsemi pripadajočimi dodatki.
V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca dostavni službi podana takoj ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu ali pri ponudniku. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se z dostavno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik se s kupcem dogovori o ustrezni rešitvi. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcem priporočamo, da paket pred prevzemom pregledajo v navzočnosti dostavljavca.
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora prodajalec v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Ponudnik spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete tukaj.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje na e-mail naslov info@organizacijasstilom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
Datum zadnje posodobitve: 18. 12. 2021