S prihodom novega šolskega leta je čas, da razmislimo o učinkovitem in dobro organiziranem študijskem kotičku. Ne glede na to, ali gre za osnovnošolca, srednješolca ali študenta, dobro zasnovan študijski prostor lahko bistveno vpliva na tako na produktivnost kot tudi učenje. Tukaj je nekaj ključnih nasvetov, kako organizirati študijski kotiček za čim boljšo produktivnost.

Lokacija

Pravilna lokacija študijskega kotička je ključnega pomena. Poiščite miren in odmaknjen prostor, kjer bo čim manj motenj. Izogibajte se lokacijam v bližini televizorja, hrupnih naprav ali drugih motečih elementov. Idealno je, da je prostor namenjen izključno učenju in delu.

Ustrezna osvetlitev

Dobra osvetlitev je bistvena za produktivno delo. Naravna svetloba je najboljša, zato postavite mizo blizu okna, če je le mogoče. Dodajte kakovostno namizno svetilko za dodatno osvetlitev, še posebej za večerne ure. Poskrbite, da svetloba ne bo premočna ali preveč bleščeča, da ne bi povzročala utrujenosti oči.

Ergonomska udobnost

Ergonomija je pomembna za udobje in zdravje med učenjem. Izberite stol, ki nudi dobro podporo hrbtu in omogoča prilagoditev višine. Miza naj bo dovolj velika, da na njej udobno razporedite vse potrebščine. Monitor ali prenosni računalnik naj bo v višini oči, da se izognete naprezanju vratu. Pri tem lahko uporabite dodatke kot so polička za monitor. Prav tako ne pozabite na ergonomično miško, ki bo poskrbela, da bo zapestje v pravilni drži.

Organizacija potrebščin

Učinkovita organizacija je ključ do produktivnosti. Pred nakupom novih organizatorjev, obvezno preglejte svoje stvari. Preglejte kaj sploh dela in ali je še uporabno. Naredite si seznam kaj vse še potrebujete. Izberite organizatorje glede na vašo vsebino in mere vaši predalov in polic. Za predale priporočam razdelilnike za predale in dodatne organizatorje za predale. Vsak predmet naj ima svoje mesto, da se izognete neredu. Pregledno razporedite vse potrebščine, da jih boste hitro našli, ko jih boste potrebovali.

Minimalizem

Manj je več, ko gre za urejen študijski kotiček. Izogibajte se nepotrebnim predmetom na mizi in ohranite prostor čim bolj urejen. Redno čistite in urejajte svoj študijski kotiček, da bo ostal prijeten in spodbuden za delo.

Personaliziran prostor

Personalizirajte svoj študijski kotiček, da bo prijeten in motivacijski. Dodajte nekaj osebnih predmetov, kot so fotografije, rastline ali motivacijske citate. Pomembno je, da se v svojem študijskem prostoru počutite udobno in motivirano za delo.

Upravljanje vašega časa

Učinkovito upravljanje časa je ključno za produktivnost. Uporabite koledar, planer ali aplikacijo za upravljanje nalog, da boste imeli pregled nad svojimi obveznostmi. Določite si čas za učenje, odmore in druge aktivnosti. Pomembno je, da se držite urnika in si vzamete redne odmore za ohranjanje koncentracije. Ne pozabite na hidracijo in malico.

Računalniki in ostala oprema

Poskrbite, da bo vaša tehnološka oprema delovala brezhibno. Redno posodabljajte računalnik, programsko opremo in druge naprave.

Zmanjšanje motenj

Zmanjšajte moteče dejavnike med učenjem. Izklopite obvestila na telefonu in računalniku, uporabite slušalke za zmanjšanje hrupa ali poslušanje glasbe, ki vam pomaga pri koncentraciji. Ustvarite okolje, kjer se boste lahko popolnoma posvetili učenju. Če se želite popolnoma izklopiti, je Stolp škatlica odlična izbira. Stolp škatla blokira vse signale na telefonu in se tako lahko popolnoma izklopite. Na voljo je veliko različnih barv. Stolp je odlična izbira tudi za darilo. Koda AMELADIMNIK vam prinese popust v spletni trgovini Stolp. Pošiljajo tudi v Slovenijo.

Redno vzdrževanje reda in organizacije

Redno vzdržujte in posodabljajte svoj študijski kotiček. Prilagodite ga svojim potrebam in izboljšajte, če opazite, da kakšen element ne deluje optimalno. Redno preverjajte, ali je vaš prostor še vedno urejen in prilagojen vašemu načinu dela. V koledar si vnesite opomnik za organizacijo in pregled stvari, da boste lahko sproti skrbeli za red in organizacijo vašega delovnega kotička. Tako boste imeli izpolnjene vse pogoje za čim boljšo produktivnost v svojem kotičku.

Z nekaj nasveti kako organizirati študijski kotiček za čim boljšo produktivnost lahko dosežete produktivnost in organizacijo, ki si jo želite. Prav tako je pomembno, da se v svojem prostoru počutite udobno, motivirano in osredotočeno, kar bo pripomoglo k boljšim učnim rezultatom.


Zdaj ste na vrsti vi

Za še več nasvetov o organizaciji doma preglejte naš uporabni kotiček ali pa sledite profilu @organizacijasstilom za več informacij o novostih, trikih in nasvetov o organizaciji.

Svetovanje in organizacija na domu

Ne veste kje bi se lotili? Na kakšen način bi odpravili navlako? Tu sem za vas, da vam pomagam tudi na domu. Kot KonMari® certificirana svetovalka vam pomagam do bolj organiziranega doma, ki vam bo služil na dolgi rok. Za ponudbo in več informacij mi lahko pišete na info@organizacijasstilom.si

Nasveti za organizacijo

Ste pripravljeni? Nazaj v šolo in vrtec!

Tokrat sem vam pripravila kratke nasvete o tem, kako svoj dom in otroško sobo pripraviti na novo šolsko oz. vrtčevsko leto.

Če ste ob koncu leta že naredili osnovno čistko vseh stvari iz preteklega šolskega leta, bo tole zdaj mala malica za vas. Če ne pa nič hudega, še vedno lahko svoj dom in otroško sobo ustrezno pripravite.

1. Oblačila

Prvi korak so oblačila. Kot največja zagovornica odpravljanja navlake, bomo tudi tokrat začeli prav s tem. Prva na vrsti so oblačila. Ustvarite naslednje kupčke (lahko si pripravite velike vreče za smeti ali zaboje kamor boste shranjevali stvari)

  1. doniraj
  2. zavrzi
  3. popravi
  4. prodaj
  5. shrani

Preglejte vsa oblačila, ne pozabite na nogavice, spodnje perilo, pižame in ostala oblačila. Ključno je, da pogledate kaj je otroku še prav in kaj ne. Preglejte tudi obutev in vsa zunanja oblačila (jakne, kape, rokavice). Če imate mlajšega otroka, potem dobre stvari, ki jih boste uporabili seveda shranite. Vendar bodite pazljivi, v kakšnem stanju so oblačila. Če oblačila potrebujejo popravke, to opravite takoj po projektu. Če menite, da oblačil ne boste dali popraviti, najdite drugi ustrezen kupček. Bodite predvsem iskreni s seboj. Tudi, če oblačila potrebujejo pranje, si kupček pustite na stran in po opravljenem projektu se lotite tudi tega. Le tako boste oblačila lahko kvalitetno shranili, da bodo zdržala.

Vsa oblačila, ki jih ne boste obdržali, razvrstite glede na: donacijo, prodajo, ali zavržena oblačila. Kljub temu, da oblačil ne boste obdržali bodite spoštljivi do njih. KonMari® metoda pravi, da si vsa oblačila, ki jih nameravate dati naprej, zaslužijo zahvalo in spoštovanje. Le tako lahko poskrbimo, da se oblačila čimbolj ohranijo in posledično čim več reciklirajo.

Po opravljeni čistki nadaljujte z organizacijo. Če si otrok sam pripravi oblačila, temu ustrezno organizirajte omaro, da mi je dosegljiva. Najbolje je (če je otrok že dovolj star), da to uredite skupaj. Vprašajte ga, kje bi mu bilo najlažje imeti in pospravljati majice, nogavice, itd... Naj sam vidi, kam stvari pospravite, naj vam pomaga zlagati.

Organizacija polic

Za lažjo organizacijo majhnih stvari, kot so nogavice in spodnje perilo uporabite globoke večnamenske organizatorje. Organizatorji so prozorni, brez BPA in vsebujejo ročaj in tako ustvarite predal. Pazite, da izberete prave mere. V spletni trgovini je na voljo kar nekaj različnih dimenzij, ki jih lahko med seboj kombinirate glede na vaše mere. Izberete lahko tudi The Home Edit organizatorje, ki imajo odstranljive razdelilnike, in tako še dodatno ločite vsebino med seboj. Sploh, če gre za manjše stvari.

Otroška garderoba omara urejena z večnamenskimi organizatorji in razdelilnikom za police za večjo oporo oblačilom in za lažje ločevanje vsebine na polici.
Večnamenski organizator, ki s svojim ročajem ustvari predal na polici. Oblačila so zložena po KonMari® metodi.

Bonus: ko vam na koncu ostane dodaten prostor (vedno ostane kak del police, ki je prazen), si tam pripravite zaboj, kamor boste tekom leta shranjevali premajhne stvari. In ko jo napolnite, je čas, da jo shranite v shrambo, kjer shranjujete ostala premajhna oblačila (če jih shranjujete seveda). Če ne, potem se pa ravnajte po kupčkih: zavrzi, doniraj ali prodaj.

Organizacija predalov

Če je otrokova garderoba večinoma spravljena v predalih, so na voljo odlični in vedno funkcionalni razdelilniki za predale. Pri razdelilnikih svetujem, da izberete takega, ki ustreza vašim meram v predali. Prav tako sta na voljo dve višini pregrad (6 cm in 10 cm). Izbirate lahko med lesenimi prilagodljivimi razdelilniki za predale in plastičnimi prilagodljivimi razdelilniki za predale.

Razdelilniki odlično nudijo oporo oblačilom, da stojijo lepo zložena pokonci. Tako dobro izkoristite globino. Hkrati razdelilnik omogoča odlično ločevanje vsebine.

Leseni razdelilniki za predale se raztegnejo do globine 57 cm. Plastični razdelilniki so na voljo v dveh barvah: prozorna in bela. Narejeni so iz reciklirane plastike, raztegnejo se do 51.4 cm.

Ko opravite z oblačili, vam bo hitro jasno kaj vse otrok še potrebuje. Čas je za seznam! Napišite vse kar otrok še potrebuje novega. Tako se boste izognili nepotrebnemu zapravljanju za stvari, ki jih ne potrebuje. Privarčevali pa boste tudi na času, saj boste iskali točno določene stvari.

2. Pregled in organizacija potrebščin

Ker grejo otroci nazaj v šolo in vrtec, je zdaj pravi čas, da pregledate tudi ostale potrebščine. Preglejte vse potrebščine kot so barvice, flomastri in ostale stvari ali so še uporabne ali ne. Če kupujete nove, poglejte kaj lahko storite z starimi. Ali jih lahko otrok uporabi doma. Če so zadeve pokvarjene jih takoj zavrzite. Preglejte tudi ribice, knjige, knjige s pobarvankami, nalogami,...

Organizacija

Ko ste konec s čistko, se lotite organizacije. Otrok naj vam pomaga. Vprašajte ga, kje mu je lažje imeti spravljene recimo barvice (za tiste stvari, ki ostanejo doma), flomastre itd.

Na mizi naj bo minimalno stvari, recimo lončki z barvicami in flomastri. Pri tem lahko uporabite tudi odličen vrtljivi pladenj, ki vsebuje razdelke in shranite vse tisto kar potrebuje na mizi.

Vrtljivi pladenj z razdelki je odličen pripomoček za organizacijo ustvarjalnih potrebščin. Na sliki prav tako predali in večnamenski organizatorji z odstranljivimi razdelilniki, ki omogočajo odlično ločevanje vsebine.

Predali

Znotraj predalov lahko uporabite organizatorje za predale, ki jih najdete v različnih velikostih in jih lahko med seboj kombinirate glede na vaše dimenzije. Prav tako lahko uporabite večnamenske organizatorje za organizacijo večjih stvari v omari, recimo risbice, mape itd. Ko se organizatorji napolnijo, je čas da stvari zopet pregledate in izločite tisto kar je za stran. Ne pozabite stvari označiti, da bo otrok lažje vzdrževal red, saj bo tako imel točna mesta kam kaj spraviti.

Organizatorji za predale so na voljo v različnih dimenzijah in jih lahko med seboj kombinirate glede na vaše dimenzije. Spodaj imajo silikonske gumbke, ki prepričujejo drsenje po predalu.
Posebna Clarity linija je bolj elegantna kolekcija z ravnimi linijami. Uporabna je tudi v kopalnici. Na voljo je kar nekaj dimenzij, ki jih lahko med seboj kombinirate.

Pri organizaciji predalov si lahko pomagate tudi s prilagodljivimi razdelilniki za predale. Izbirate lahko med več dimenzijami in več barvami (leseni, plastični beli in plastični prozorni). Plastični so narejeni iz reciklirane plastike. Na voljo pa so tudi leseni razdelilniki v dveh dimenzijah. Razdelilniki so osebno zame najljubši organizatorji, saj se odlično prilagajajo vašim predalom glede na globino. Pazite le, da izberete pravo dimenzijo. Kombinirate pa lahko tudi z različnimi organizatorji za predale, ki so omenjeni zgoraj.

Ne pozabite na seznam + bonus nasvet

Ko ste konec z organizacijo pisalne mize, je čas, da naredite seznam kaj vse otrok še potrebuje. Zopet: držite se seznama, ki ste ga naredili. Tko boste privarčevali na času in financah, saj boste tako kupili le tisto kar zares potrebujete. Tekom šolskega leta boste dobili še boljši vpogled ali je še kaj takega, da vam pride prav. Prav tako ne pozabite označiti vseh stvari, ki jih otrok nese v šolo. Za kar sem prepričana, da se že držite.

Kombinacija večnamenskih organizatorjev, ki jih lahko uporabite ali v predalu ali na polici. Prednost je tudi ta, da se lahko nalagajo eden na drugega in tako odlično izkoristite višino.

Predlagam, da si označite v koledarju en dan na mesec, ko skupaj pregledate vse stvari, če funkcionirajo in da opravite hitro čistko. Tako boste vi in otrok lažje vzdrževali red v domu. Tako lahko sproti pogledate ali je še kaj takega, da otrok potrebuje.

Za tako poseben dogodek: nazaj v šolo in vrtec, sem vam dragim bralcem pripravila krasen popust na sledeče produkte (vse opisane zgoraj) : vrtljivi pladenj z razdelki, razdelilniki za predale, leseni razdelilniki za predale, večnamenske organizatorje z odstranljivimi razdelilniki, večnamenske organizatorje, organizatorje za predale, organizator z dvema razdelkoma, razdelilnike za police, Clarity linijo, lesen prilagodljivi organizator za predale, organizatorje Bin, plastični prilagodljivi organizator za predale, Linus organizatorji in Linus kocke.

Akcija velja le na zgoraj napisani seznam. Koda: novošolskoleto. Akcija traja do nedelje, 10.9.2023 do polnoči oz. do razprodaje zalog. Akcije se izključujejo in popusti se ne seštevajo.

Za več nasvetov in inspiracije sledite profilu na Instagramu: @organizacijasstilom, kjer delim še več nasvetov.


Zdaj ste na vrsti vi

Naj bo vaša organizacija shrambe bolj enostavna. Spodaj lahko delite vaše misli.

Za še več nasvetov o organizaciji doma preglejte naš uporabni kotiček.

Svetovanje in organizacija na domu

Ne veste kje bi se lotili? Na kakšen način bi odpravili navlako? Tu sem za vas, da vam pomagam tudi na domu. Kot KonMari® certificirana svetovalka vam pomagam do bolj organiziranega doma, ki vam bo služil na dolgi rok. Za ponudbo in več informacij mi lahko pišete na info@organizacijasstilom.si

Z Urško sva prišli v kontakt že kako leto nazaj. In že takrat je bila med prvimi, ki vam je predstavila najbolj popularne pladnje ta hip in sicer vrtljive pladnje. In ker so se lani preselili v novo skladišče in s tem vzpostavili svojo pisarno, sva dorekli naslednji projekt: organizacija Mellow pisarne!

Kako sva se lotili?

Preden sem prišla na obisk k Urški, sva se najprej odločili katere organizatorje bova uporabili. Izbrali sva kolekcijo Clarity organizatorji, ki ponujajo kar nekaj različnih dimenzij, med drugim tudi malo večje organizatorje - pladnje, ki so krasen dodatek vsakemu ambientu. Poleg tega so organizatorji zelo elegantni in menim, da so za Urško res krasna izbira.

Clarity organizatorji so sicer primerni tudi za organizacijo predalov v kopalnici, kuhinji,... Najdete jih na tem linku.

V tej kolekciji najdete tudi različne posode s pokrovom, ki so prav tako odličen in praktičen dodatek vašemu shranjevanju, najdete tudi različne kopalniške dodatke, kot so lonček za čopiče (ki ga lahko uporabite tudi v pisarni) in posodica za shranjevanje vatk in palčk za ušesa. Ker so vsi izdelki iz kolekcije Clarity, se skupaj zelo lepo kombinirajo. 

Potek organizacije

Opisan potek lahko uporabite tudi organizacijo vaše pisarne ali predalov.

  1. najprej sva spraznili vse predale
  2. vsebino sva pregledali, kar pomeni, da sva pogledali prav vsako stvar posebej (ali kaj manjka, ali je uporabna, papirje sva pregledali,...)
  3. sledila je kategorizacija predalov: pisala, pisarniški pripomočki, zvezki, prav tako sva dodali posebno kategorijo Mellow izdelkov, kjer so se nahajali selotejpi in gobice Mellow,...
  4. vsem kategorijam sva dodeli mesto v predalih glede na pogostost uporabe, torej kaj Urška uporablja na dnevni bazi in kaj najmanj uporablja.
  5. umestili sva produkte in na koncu dodali le še vsebino

Dodatek

Dodatno sva se odločili urediti še omaro, kjer ima Urška ponosno predstavljene vse Mellow produkte: mehčalce, detergent, svečke, čistila,... Tu sem se odločila za mešanico produktov. Seveda niso manjkali najbolj prodajani vrtljivi pladnji, Clarity pladnji, različni leseni organizatorji, moji najljubši večnamenski organizatorji, ki so seveda prozorni. Vsi organizatorji se odlično obnesejo pri organizaciji v vašem domu.

Najbolje se seveda obnesejo prozorni večnamenski organizatorji, ki imajo ročaje za lažje prenašanje in ker so prozorni je vsebina najlažje vidna. Te največkrat priporočam strankam, saj je na voljo veliko dimenzij, ki je lahko primerna za vašo omaro.

Moji favoriti so tudi vrtljivi pladnji. So izjemno funkcionalna rešitev za vse nepregledne police in nepregledne kote. Na voljo je ogromno dimenzij, od velikih, nizkih, majhnih, lesenih. V ponudbi so tudi taki, ki imajo odstranljive razdelke, kar pomeni, da lahko znotraj pladnja še dodatno ločite vsebino.

Skratka, izbira je vaša! Urška je bila z mojo izbiro vidno zadovoljna in upam, da ji bo sistem, ki sva ga vzpostavili dolgo služil.

Urška, hvala za ponujeno priložnost!

Dodatni nasveti kako vzdrževati predale

  1. Vsaka stvar v predalu mora imeti svoj dom, če ga nima, ji dodelite in se tega držite
  2. Poskrbite za redno čiščenje predalov in pregledovanje vsebine vsaj na mesečni bazi (če ste pozabljivi, si nastavite opomnik v koledarju)
  3. Po končani uporabi, stvar takoj pospravite nazaj na svoje mesto. Ne pozabite: ne odlagajte, pospravite na svoje mesto!
  4. Moje zlato pravilo ob nakupu novih stvari: ena stvar noter in druga ven. Če torej kupite stvar, ki jo načeloma že imate doma, vendar vam je recimo barva nove bolj všeč, poskrbite, da potem staro podarite/prodate naprej. Držite se tega pravila in nikoli ne boste imeli težav s pospravljanjem

Pomoč in svetovanje

Tudi vi potrebujete pomoč pri urejanju in organizaciji vaše pisarne? Morda garderobne omare? Kot KonMari certificirana svetovalka vam lahko pomagam do bolj funkcionalne pisarne ali vašega doma in skupaj organiziramo vaš prostor. Za več informacij in ponudbo mi lahko pišete na info@organizacijasstilom.si

0
    0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram